Allure is lid van NL.AKTIEF en Lerf-erkend (landelijk erkende fitnesscentra)
<vg-guest-booking widget-key=”6389f991ac8dd4001b217a00″ club-id=”8131″ lang=”nl”></vg-guest-booking> <script src=”https://static.virtuagym.com/vg-guest-booking-widget/dist/js/app.js”></script>
U kunt bij ons verantwoord sporten onder begeleiding en uitgaan van eerlijke abonnementen en prijzen. We hanteren de wettelijke abonnementsvoorwaarden en de fitvak voorwaarden (te vinden op www.nlaktief.nl). Hieronder vind u enkele van de meestgestelde vragen over onze abonnementen:
1. Hoe lang duurt een abonnement?
Een abonnement gaat door tót wederopzegging. U kiest een abonnement voor 1 of 12 maanden. De termijn bepaalt de korting die u krijgt. Hoe langer u lid bent, hoe meer korting.
2. Gaat mijn abonnement door als ik op vakantie ben?
Nee, u kunt uw abonnement stilleggen als u op vakantie gaat (6 weken per kalenderjaar). Dit doet u door aan de balie, vóór u op vakantie gaat, een wijzigingsformulier in te vullen.
3. Moet ik als ik geblesseerd ben en dus niet kan sporten, toch door betalen?
Nee, natuurlijk niet. We willen dit echter wél graag weten voor onze administratie. Dus om uw abonnement daarvoor stil te leggen kunt u contact met ons opnemen of ook hiervoor een wijzigingsformulier invullen aan de balie.
4. Hoe zeg ik t abonnement op?
zoals u inschrijft zegt u ook op. Door een formulier in te vullen aan de balie. Een opzegging dient een maand voordat uw wil stoppen bij ons binnen te zijn. Dit is niet om flauw te doen maar om onze administratie te kunnen voeren.
5. Stel ik mis een les, kan ik die inhalen?
Jazeker! U mag al uw gemiste lessen inhalen! Deze lessen dienen wel binnen de lopende abonnementsperiode te worden ingehaald. Uw abonnement wordt dus niet verlengd voor het aantal gemiste lessen.
6. Hoe wordt mijn abonnement voldaan?
Onze standaard methode is via automatische incasso voor mensen met een leeftijd boven de 18. De betaling van uw eerste termijn (bijvoorbeeld 3 maanden) geschiedt in 1x, daarna volgt een maandelijkse afschrijving, welke ook maandelijks opzegbaar is.
7. Kan ik mijn abonnement aanpassen, bijvoorbeeld van 1x per week naar onbeperkt?
Ja dit kan ook. U dient rekening te houden met een verwerkingstijd van 1 maand. Ook dit gaat via het wijzigingsformulier aan de balie.
8. Hoe geef ik overige wijzigingen (adres, rekeningnummer enz) door?
Dit gaat ook via het wijzigingsformulier aan de balie.
9. gezinsabonnementen
Voor gezinnen kennen we een gezinsabonnement. Voor één maandbedrag kunt u met maximaal 5 personen uit een gezin. Voorwaarde is dat ze allemaal op één adres wonen.
10. Onze openingstijden kunnen tijdens feestdagen en vakanties worden aangepast.
Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op!
Privacy verklaring.
Ook wij moeten voldoen aan de AVG wet. Wij voldeden reeds aan de wet persoonsgegevens. Wij zijn nu ook AVG klaar. Onze privacy policy kunt u hier nalezen: